lördag 19 september 2009

Sista insatsen för en formtopp


Kräftskivan igår innehöll en abnorm mängd gigantiska kräftor och 3 öl, varav två köpta på Ica och därmed innehållandes en lägre berusningsfaktor. Samma mönster som förra tillställningen, och den innan, och den innan det... inga alkoholstinna hjärnceller och dagenefter-kroppar yrsliga av vätskebrist på många veckor. "nej du förstår, jag ska ju ut och springa i morgon...och så är jag allt lite trött efter jobbet".

Inte för att jag vill likna mig vid ett partydjur annars heller, långt ifrån. Men jag ser ändp fram emot att nästa helg få Lidingöloppet avklarat. Jag har laddat för det ett bra tag nu och det är så jag vill ha det. Full fokus på det jag tycker allra bäst om! Men oavsett hur laddad jag är, hur roligt det blir, så ska det bli skönt att prioritera lite annat snart.

Som Sörmlands Ultra....
...och tjurruset....

Tur det finns fin folköl nu för tiden =)

1 kommentar:

  1. Det lallas för mycket på svenska kräftskivor! Alldeles för mycket! Uhhh vad det lallas! Nä fram med storsläggan, krossa kräftan sönder och samman! Krossa huvét krossa kadavret; och sug sen i dig saften under tystnad!

    SvaraRadera