måndag 24 augusti 2009

Omplanering

Blev tvungen att kasta om veckans träningsplaner, har för ont i höften nu för att springa, fan fan fan fan osv.

Men skit samma, orkar inte bli så frustrerad som jag skulle kunna.

Skön dag annars, lugnt på jobbet och en trevlig promenad med Anna till Cajsa Warg efteråt. Solen är underbar, så är det bara! Visst har jag berättat om vårt anti-kedjeprojekt? Jag gör det igen- efter dåliga erfarenheter av flera stora affärskedjor (El Giganten, Stadium, Extra Film mfl ...)och som protest mot de stora köpcentrum som växer fram i grotesk storlek utanför städerna, på bekostnad av de små butikernas omsättning, har vi gått in i en bojkott mot kedjor. Dvs handlar inget på ICA, Konsum, H&M, Pressbyrån etc etc . (Därav dagens promenad till Cajsa Warg för att knyta ihop det hela)

Dessutom är Lindy Hop-grejen flyttad till nästa kursomgång, starten var nämligen samma dag som jag kom hem från fjällen och inte med bästa vilja i världen skulle jag kunna förmå mina ben till att ta danssteg den dagen. Istället sitter jag här och vilar upp mig med lite slösurfande i soffan efter helgens party!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar