fredag 19 februari 2010

Förkyld, igen...

Vad ska man säga.. projekt "springa till och från jobbet varje dag" blev utkonkurrerad av några elaka halsbaciller, så nu sitter jag här i soffan och längtar efter bättre tider. Men ett glas vin, tacos och OS får fylla duga tills vidare, inte helt fel det heller... börjat längta efter varmare väder och långpass i korta tights och sporttop, en massa svett och ett dopp i sjön. Jag är less på alla dessa klädlager, less på att frysa om händerna och jag är less på snömodden. Jag vill kunna springa intervaller på bara stigar och slippa känna mig som en brottsling för att jag står längre än 10 minuter på F&S löpband. (Förlåt Friskis för att jag köpte kort hos er för att kunna konditionsträna även när det är snöstorm och snålblåst, förlåt för att jag, just det, löper på ert löpband.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar