onsdag 12 maj 2010

Springsugen

Idag har det gått 4 dagar efter Lidingö Ultra, jag har inte sprungit något ännu men simmat och gymmat, och kroppen känns helt återhämtad. Skönt. Något som också är både förvånande och fantastiskt är att min onda häl blev bra efter loppet! Har inte haft ett dugg ont =) Ett ultralopp kanske kan funka som alternativ till stötvågsbehandling ;-) Bara att hoppas det håller i sig.

I kväll blir det iallafall en tur med karta och kompass i skogen, har ju efter 15 år tagit upp orienteringen och tänkte försöka mig på några av naturpassets kontroller ikväll. Är ju röd dag i morgon så jag har gott om tid på mig att hitta hem!

1 kommentar:

  1. Jag har inte heller tränat speciellt mycket. Ska iväg idag på ett långpass, obs, lugnt pass:-)!

    Ultra är verkligen inte bara bra för själen, tydligen också för onda hälar!! Mitt knä blev faktiskt också bra av lite långlöpning.

    SvaraRadera