fredag 7 maj 2010

Uppladdning pågår!



Bild från banan


Nu är det bara timmar kvar. Hur kan man känna sig så peppad för att springa 50km? Det är ju rätt segt egentligen... men, jag är grymt taggad.

Min plan ser ut såhär:
- dricka lagom och äta lite på varje station. Inte stanna så länge på stationerna, MEN...
- ...gå i de brantaste backarna redan från början
- skippar ryggsäck, men tar kanske en liten flaska i handen att fylla på vid stationerna
- vantar, kommer bli kall mot slutet särskilt om det börjar regna =/
- 6.30-tempo. Kommer försöka hålla ganska jämn fart loppet genom
- långa tights, ullunderställströja, långärmat funktionströja
- tejpade tår och skyddande vaselin överallt
- mina underbara Montrail-pjukk
- japp, jag kör med Mp3. Radio första timmarna, sedan musik. Har just lagt in ny playlist =)
- positiva tankar!

Nu kör vi!


Jag under morgonjogg i München

1 kommentar: