söndag 4 april 2010

Det närmar sig Ultra!

Så var 34 sköna kilometrar avverkade i ett behagligt 6:37-tempo. Det kändes rätt bra, hade gott om energi även sista sträckan =) Tog fasta på Fredrikas tips och lade in några gå-sträckor, gjorde större skillnad än jag trodde! Lite sliten blir jag ändå efteråt, som rastlös på ett rätt oskönt vis och knän som knarrar lite när jag reser mig. Men det går över till i morgon, kanske jag till och med ska skämma bort benen med lite simning...

Det är kul nu, löpningen flirtar med mig och jag tänker inte spela svårfångad. Långpassen innan Lidingö Ultra är lätträknade så det är bara att hålla sig frisk, träna på och hoppas på en strålande fin dag den 8 maj!

1 kommentar:

  1. Kul ös på, siktar om nu för Munkastigen, kommer bli magiskt. Ursvik var extremt tungt, men vansinnigt givande trots underlaget. Go Maria Go:) Daniel (riotrun)

    SvaraRadera