onsdag 28 april 2010

München!

Tjoho! Idag är det fredag =) Eller... hur var det nu? Just ja, det är torsdag och andra än jag ska till jobbet i morgon innan partystassen kan plockas fram. Men i eftermiddag flyger jag och sambon till Münich och dricker bärs och käkar sparris i 3 dar. Nyss återuppstånden från magsmärtornas helvete känns det som paradiset väntar.

Träning då? Ehh... efter långpasset i söndags blev det ett ett väldigt lugnt cirkulations-stretchpass på gymmet i måndags simpass i tisdags. Igår hade jag tänkt mig 2-minuters intervaller men hade av någon oförklarlig anledning så himla ont i magen så det blev bara hem och lägga sig efter jobbet. Och någon mer löpning den här veckan lär det inte bli... iof, löparskorna åkte ner i väskan i sista stund stund så det blir kanske en morgontur på Münchens gator ändå =) Annars känns det rätt ok med en lugnare vecka, det kan nog vara bra inför Lidingö Ultra nästa helg.

Hejsvejs, ha en skön helg!

2 kommentarer:

  1. Låter som härlig kombination du har med långpass och bärs. Det var länge sen min kropps smärtor väntade i 3 timmar att komma så för mig blir det mest kort-pass. Brukar göra ett ryck i trappen varje gång jag ska till övervåningen. Testa spänsten. Sen blir det ofta jogging med ryggsäck till mataffären och hem från busshållplatsen. Då och då en sväng österut från lägenheten (alltför sällan). När jag läser dina rader längtar jag till mer träning.

    SvaraRadera
  2. Ingemar, fördelen med just löpning är att det är så lättillgängligt. Att jogga med ryggsäck till mataffären tex, det är ju perfekt! Jag håller förresten på att lära mig orientera bättre, ser fram mot att springa lite tävlingar framöver =)

    SvaraRadera